კურსის დასახელება: ციფრული ვიზუალები და დიზაინი მარკეტინგშიხანგრძლივობა: 7 კვირაCourse Code: MK00103კრედიტი:6 ECTSსაათების განაწილება: ლექცია: 7 საათისემინარი: 10 საათილექტორები: ჯაბა ვაშაგაშვილი - უფრისი ლექტორიjaba.vashagashvili.1@iliauni.edu.geდაშვების წინაპირობები: დაშვების წინაპირობა არ არსებობსსწავლის მეთოდები: აღნიშნული კურსის შესწავლა ხორციელდება ლექციებზე, პრაქტიკულ მეცადინეობებზე მუშაობისას. სწავლების პროცესში, სალექციო კურსის ფორმატიდან გამომდინარე, ძირითადიყურადღება ეთმობა:• პრაქტიკულ მეცადინეობას• დამოუკიდებელ მუშაობას• გუნთან ერთად მუშაობასმიზანი:
კურსის მიზანია სტუდენტს მისცეს სიღრმისეული ცოდნა დიზაინისა და მასზე მუშაობის შესახებ;
შეასწავლოს ვიზუალების შექმნა შესაბამისობიდან გამომდინარე;
მისცეს ცოდნა ვიზუალებისა და დიზაინის დატვირთვის შესახებ მარკეტინგში;
ძირითადი თემები: კვირა 1 – Canva-ს გაცნობა, სამართლებრივი ასპექტები
Canva-ს პლატფორმის ინტერფეისი და შესაძლებლობები
უფასო და პრემიუმ ვერსიების განსხვავება
საავტორო უფლებები და ინტელექტუალური საკუთრება
პირველი დიზაინის შექმნა (პოსტერი ან ფლაერი)
კვირა 2 – დიზაინის საფუძვლები
ფერთა თეორია და ასოციაციები
შრიფტების ტიპები და გამოყენება
კომპოზიციის ძირითადი პრინციპები
კვირა 3 – შაბლონები და პერსონალიზაცია
მზა შაბლონების შერჩევა და მოდიფიცირება
ელემენტების (ტექსტი, სურათი, ფორმები) რედაქტირება
საკუთარი მასალების ატვირთვა და ინტეგრაცია
კვირა 4 – სოციალური მედიის დიზაინი I
Facebook და Instagram პოსტები
ქავერები და ბანერები
სთორების დიზაინი
კვირა 5 – სოციალური მედიის დიზაინი II
TikTok და YouTube ვიზუალები
ანიმაციური ელემენტები (GIF)
მოკლე ვიდეო და დინამიკური პრეზენტაციები
კვირა 6 – პრეზენტაციები და დოკუმენტები
პროფესიული პრეზენტაციების მომზადება
რეზიუმე და პერსონალური ბრენდბუქის დიზაინი
ფლაერები და საინფორმაციო ბუკლეტები
კვირა 7 – ბრენდინგის საფუძვლები
ლოგოს შექმნა
ბრენდბუქის ძირითადი ელემენტები (ფერები, შრიფტები, სტილი)
გუნდური თანამშრომლობა Canva-ში და გაზიარების ფუნქციები
კვირა 8 – პრაქტიკული პროექტი და კურსის შეჯამება
სტუდენტების მიერ პერსონალური ბრენდბუქის შექმნა
პროექტის პრეზენტაცია
კურსის დახურვა
შედეგები და კომპეტენციები:
სტუდენტი შეძლებს Canva-ს ინტერფეისის და ფუნქციების ეფექტურად გამოყენებას.
დიზაინის ფუნდამენტური პრინციპების გამოყენებას (ფერები, შრიფტები, კომპოზიცია).
შაბლონების მორგებასა და დამუშავებას სხვადასხვა მიზნისთვის.
სოციალური მედიის, პრეზენტაციებისა და ბრენდ მასალების შექმნას.
ვიზუალური კონტენტის ანიმაციითა და ვიდეო ელემენტებით გამდიდრებას.
გუნდურ მუშაობასა და პროექტების გაზიარებას ონლაინ.
შეფასება 100-ქულიანი სისტემით მიმდინარეობს. ქულები გადანაწილდება და განისაზღვრება ამგვარად:(A) ფრიადი – შეფასების 91-100 ქულა;(B) ძალიან კარგი – მაქსიმალური შეფასების 81-90 ქულა;(C) კარგი – მაქსიმალური შეფასების 71-80 ქულა;(D) დამაკმაყოფილებელი – მაქსიმალური შეფასების 61-70 ქულა;(E) საკმარისი – მაქსიმალური შეფასების 51-60 ქულა.(FX) ვერ ჩააბარა – მაქსიმალური შეფასების 41-50 ქულა, რაც ნიშნავს, რომ სტუდენტს ჩასაბარებლად მეტი მუშაობასჭირდება და ეძლევა დამოუკიდებელი მუშაობით დამატებით გამოცდაზე ერთხელ გასვლის უფლება;(F) ჩაიჭრა – მაქსიმალური შეფასების 40 ქულა და ნაკლები, რაც ნიშნავს, რომ სტუდენტის მიერ ჩატარებული სამუშაოარ არის საკმარისი და მას საგანი ახლიდან აქვს შესასწავლი. შეფასების ძირითადი მეთოდები:პროექტის პრეზენტაცია: Max. 20შუალედური გამოცდა: Max. 30 ფინალური გამოცდა: Max. 50