კურსის დასახელება: სტრატეგიული PRხანგრძლივობა: 8 კვირაCourse Code: PR00101კრედიტი:6 ECTSსაათების განაწილება: ლექცია: 8 საათისემინარი: 8 საათილექტორები: ჯაბა ვაშაგაშვილი - უფრისი ლექტორიjaba.vashagashvili.1@iliauni.edu.geდაშვების წინაპირობები: სასურველია, თუმცა არა სავალდებულო სტუდენტს გავლილი ჰქონდეს სასწავლო კურსი: ციფრული ვიზუალები მარკეტინგშისწავლის მეთოდები: აღნიშნული კურსის შესწავლა ხორციელდება ლექციებზე, პრაქტიკულ მეცადინეობებზე მუშაობისას. სწავლების პროცესში, სალექციო კურსის ფორმატიდან გამომდინარე, ძირითადიყურადღება ეთმობა:• პრაქტიკულ მეცადინეობას• დამოუკიდებელ მუშაობას• გუნთან ერთად მუშაობასმიზანი:
კურსის მიზანია სტუდენტს მისცეს ცოდნა სტრატეგიული კომუნიკაციის პრინციბების შესახებ;
ძირითადი თემები:
oსტრატეგიული კომუნიკაციების შესავალი (PR სტრატეგია და ტაქტიკა);
oბრენდი, კომპანიის ბრენდბუქის შექმნა და მარკეტინგული სტრატეგიული კომუნიკაცია;
oსტრატეგიული PR კამპანიები (პროდუქტის შექმნა და კამპანიის დაგეგმვა);
oკომუნიკაციის გაზომვა, ტრადიციული და თანამედროვე/ციფრული მედია;
შეფასება 100-ქულიანი სისტემით მიმდინარეობს. ქულები გადანაწილდება და განისაზღვრება ამგვარად:(A) ფრიადი – შეფასების 91-100 ქულა;(B) ძალიან კარგი – მაქსიმალური შეფასების 81-90 ქულა;(C) კარგი – მაქსიმალური შეფასების 71-80 ქულა;(D) დამაკმაყოფილებელი – მაქსიმალური შეფასების 61-70 ქულა;(E) საკმარისი – მაქსიმალური შეფასების 51-60 ქულა.(FX) ვერ ჩააბარა – მაქსიმალური შეფასების 41-50 ქულა, რაც ნიშნავს, რომ სტუდენტს ჩასაბარებლად მეტი მუშაობასჭირდება და ეძლევა დამოუკიდებელი მუშაობით დამატებით გამოცდაზე ერთხელ გასვლის უფლება;(F) ჩაიჭრა – მაქსიმალური შეფასების 40 ქულა და ნაკლები, რაც ნიშნავს, რომ სტუდენტის მიერ ჩატარებული სამუშაოარ არის საკმარისი და მას საგანი ახლიდან აქვს შესასწავლი. შეფასების ძირითადი მეთოდები:oპრეზენტაცია - 20 ქულაoშუალედური გამოცდა (ბრიფინგი) – 30 ქულა;oსაშინაო და სააუდიტორიო დავალებები - 20 ქულა;oდასკვნითი გამოცდა - 30 ქულა;